
Voordat ik met deze opdracht aan de gang ging, had ik al de uitnodigingen binnen van Kippenhok en Melatie om mee te doen met limericken. Heel leuk om te doen en ik vond het een hele uitkomst, zo'n gedeeld document.
Vervolgens heeft Annemijn een document opgestart om
het een en ander te regelen voor ons 50-jarige Siepeltje, en werd er met 8 man gewerkt in 1 document. Ik werd al iets minder enthousiast, het was een beetje een chaotisch document geworden. Daarna heb ik zelf een document aangemaakt en gedeeld met Kippenhok.
Vervolgens ga je dan deze optie vertalen naar het werk wat je doet. In eerste instantie dacht ik handig..., gooi gewoon het hele maandrooster of zelfs jaarrooster in een document en laat mensen lekker zelf met elkaar overleggen en ruilen of wat dan maar ook, zolang het aantal mensen per dienst maar klopt, uiteindelijk ben je beheerder van het document en je kunt alles in de gaten houden. Nou ik zie dus niks van dit alles zitten. Alleen al aan de revisie geschiedenis heb je een dagtaak om de boel in de gaten te houden.
Vervolgens even met de kids bezig geweest om ze hiervoor lekker te maken, handig toch, je kunt op school altijd bij je documenten, niks geen sticks meer nodig. Maar zij stoppen al hun documenten in de mail en printen die vervolgens op school. Toen zag ik de toegevoegde waarde eigenlijk ook niet meer zo zitten voor mezelf.
Wel o.a.voor het secretariaat om de dingetjes te verzamelen voor het infobulletin.
1 opmerking:
En voor IS dan? Een nieuw protocol of een nieuwe werkwijze in een gedeeld document, en plaats of verwerk je opmerkingen er maar in. Handig? Of toch niet?
Een reactie posten